Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"
Вас вітає вчитель-логопед
Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради Черкаської області
КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
Вчитель-логопед, "Спеціаліст"
У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:
-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;
-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;
-Розвиваю фонематичні процеси;
-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;
-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;
-Активізую та збагачую словник;
-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;
-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;
-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;
-Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;
-Формую вміння роботи із деформованим текстом;
-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;
-Розвиваю загальну та дрібну моторику.
Коли слід звертатися до логопеда?
- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .
- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).
- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).
Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?
Немає коментарів:
Дописати коментар